Kenapa MaryKay?

MaryKay adalah produk penjagaan kulit dan kosmetik yang telah bertahan lebih 50 tahun atas jenamanya “MARY KAY”. Kini lebih 15 tahun  berada di malaysia. Saya suka dengan MaryKay kerana ia telah membuktikan keberkesanannya ke atas kulit wajah saya dan kerana itu saya ingin kongsikan pengalaman ini di sini. Bukan itu sahaja, produk kesihatan untuk dalaman… juga saya kongsikan di sini. Selamat meneroka

MaryKay mementingkan KESELAMATAN PRODUK, KEHENDAK WANITA dan MEMBANTU WANITA dalam PERNIAGAAN.

BERMINAT DALAM DUNIA KECANTIKKAN DAN PERNIAGAAN? CALL terus 0133632474

Kami bersedia membantu 🙂

 

MARYKAY Terbaikkk

Macam-macam produk sy pakai. Start umur 18 tahun dah mula pakai produk muka. Ingat Mak dah pesan dulu, “Jangan pakai produk muka nanti rosak muka tu, pakai bedak batu je!!!” bedak batu Zaman sekolah boleh la… xde duit. Bila dah kerja teringin gak bekrim bagai. Zaman sy dulu glamer dengan mustika ratu tapi sebab kulit remaja lagi, sy guna puteri. dipendekkan cerita sy cepat bosan dgn sesuatu produk muka. Dari produk indon ke produk omputih pastu balik ke produk tempatan… 21 tahun berlalu akhirnya muka jadi teruk… sedih dan memalukan 🙁

Bosan dengan jerawat yg tidak pernah surut sebab itu sy cuba MaryKay. Mental kena bersedia kalau nak kulit sihat dan cantik… Yes! sy sudah bersedia.  Ini kerana awal-awal lagi consultant MaryKay telah jelaskan…’dalam proses rawatan, semua kekotoran bawah kulit yang sekian lama tersimpan akan keluar’. Kulit wajah sy mengambil masa hampir sebulan utk pulih sepenuhnya. yelah umur pun dah 39 tahun, bukan muda lagi tapi sy inginkan kulit yang bebas jerawat.

 20/07/2013Sebelum menggunakan produk marykay (tanpa make-up)

dari samsung- eefa 589 Tinie memperkenalkan marykay pd sy pd 20/07/2013 

08/08/1308/08/2013 

 dari samsung- eefa 696 20/08/2013

 dari samsung- eefa 861 dari samsung- eefa 862 26/09/2013

 dari samsung- eefa 139431/12/2013

30/01/14 Tiada masalah lagi JAN 2014, Alhamdulillah sy BERJAYA 🙂

About Me

Blog ini menceritakan tentang produk kecantikan dan produk kesihatan yang telah saya sendiri amalkan.

Mary kay untuk cantik luaran terutama kulit wajah saya 🙂

Forever produk kesihatan yang menjaga dalaman saya 🙂

Siapa yang nak diri dia namapak tua? Ada ke? Terus terang saya nak kelihatan muda dan sihat walaupun umur sentiasa bertambah. 🙂

Kalau anda rasa dan ingin macam saya… jom teroka apa yang ada kat blog saya ni. kekadang sempat saya update… kadang-kadang lupe :))

ok cerita sikit pasal saya…. saya tidaklah taksub sangat pada kecantikan dan tidaklah cantik mana pun tapi sekadar nak berkongsi pengalaman dalam penjagaan kulit muka. Saya pernah mengalami masalah jerawat batu pada muka ketika usia menjangkau 39 tahun. Pelikkan? Patutnya bila umur dah semakin meningkat… kulit dah semakin matang… hormon pun dah makin kurang so patutnya xdelah masalah macam kulit budak remaja. rupanya andaian saya meleset… keadaan saya ini rupanya akibat penggunaan pelbagai produk muka di usia muda. Masalah korang sama tak Spesies kulit macam sy? lain? Tentulah!!! semua orang ada masalah sendiri… masing-masing dapat bahagian masing-masing…

 

dari samsung- eefa 602Dulu cropped-gambar-blog-2015.jpgSekarang