About Me

Blog ini menceritakan tentang produk kecantikan dan produk kesihatan yang telah saya sendiri amalkan.

Mary kay untuk cantik luaran terutama kulit wajah saya ­čÖé

Forever produk kesihatan yang menjaga dalaman saya ­čÖé

Siapa yang nak diri dia namapak tua? Ada ke? Terus terang saya nak kelihatan muda dan sihat walaupun umur sentiasa bertambah. ­čÖé

Kalau anda rasa dan ingin macam saya… jom teroka apa yang ada kat blog saya ni. kekadang sempat saya update… kadang-kadang lupe :))

ok cerita sikit pasal saya…. saya tidaklah taksub sangat pada kecantikan dan tidaklah cantik mana pun tapi sekadar nak berkongsi pengalaman┬ádalam penjagaan kulit muka. Saya pernah mengalami masalah jerawat batu pada muka ketika usia menjangkau 39 tahun. Pelikkan? Patutnya bila umur dah semakin meningkat… kulit dah semakin matang… hormon pun dah makin kurang so patutnya xdelah masalah macam kulit budak remaja. rupanya andaian saya meleset… keadaan saya ini rupanya akibat penggunaan pelbagai produk muka di usia muda. Masalah korang sama tak Spesies┬ákulit macam sy? lain? Tentulah!!! semua orang ada masalah sendiri… masing-masing dapat bahagian masing-masing…

 

dari samsung- eefa 602Dulu cropped-gambar-blog-2015.jpgSekarang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *